צליל הטבע חוסן - צימרים בחוסן

וילה צליל הטבע ממוקמת במושב חוסן בצפון ישראל. חוסן נמנה בין מושבי הגליל המערבי הנחשב אטרקטיבי במיוחד לנופש מכל הסוגים בשל הטבע הירוק, האטרקציות המותאמות למשפחה/זוגות וקבוצות, חופי הים במרחק נסיעה ומזג האוויר הקייצי. וילה זו מציעה לאורחיה חופשה ברמת חמישה כוכבים ונותנת לטעום מהחיים הטובים. וילה צליל הטבע נמצאת במיקום פסטורלי יפיפייה.

המתחם הינו מתחם גדול המתאים לאירוח רחב ומכיל  2 צימרים ו3 סוויטות. המתחם מתאים לזוגות, משפחות וקבוצות ולכלל סוגי האירועים.

כל סוויטה או צימר במתחם כולל מיטה זוגית גדולה ואורטופדית, מסך טלויזיה LCD גדול עם יכולות מולטימדיה מתקדמות. חדר רחצה צמוד ושירותים מאובזר עם מגבות קטיפה נעימות. בנוסף, מטבחון מאובזר מאוד עם כלי הגשה, פינת שתייה חמה, מקרר ועוד... כמו כן, סלון נוח לישיבה ופינת אוכל לרווחת האורחים.

הוילה מותאמת לאירוח באווירה מסורתית וחילונית כאחד. לנוחיות המשתמשים ישנו בית כנסת קרוב וציוד מתאים לשומרי שבת.

לוילה יתרונות בולטים המאפשרים לה אירוח בכל ימות השנה. הוילה כוללת אזור ספא ובו בריכה מחוממת גדולה - 9 מ"ר וג'קוזי מפנק ענק. הנוף הפסטורלי הירוק והמשגע של הגליל בשילוב עם מדשאה גדולה המקיפה את הוילה מקנה לה תחושה נעימה ורגועה. כמו כן אין לשכוח את המטבח המאובזר, מכונת הקפה הזמינה, מסך הטלוויזיה ואזור הסלון המרכזי המקנים תחושה של חופשה משותפת.

 אז אם אתם מחפשים וילה המשלבת טבע, יוקרה, סגנון, נוחות וגודל - וילה צליל הטבע בחוסן תשמח לעמוד לשירותכם! 

ניתן לתאם מראש סידורים לאירועים מיוחדים. ארוחות בוקר (ארוחות בוקר ללא גלוטן גם), אוכל כשר.

צימרים בגליל צימרים בגליל המערבי צימרים בחוסן צימרים בצפון

✓ מאפיינים

  • צימרים בקתות עץ
  • צימרים עם אפשרות למסאג
  • צימרים עם ארוחת בוקר
  • צימרים עם בריכה
  • צימרים עם גקוזי
  • צימרים רומנטיים
לראש
העמוד